مسوول امور اجرایی اداره راه و ترابری شهرستان کامیاران، در رابطه با پروژه جاده پالنگان به سنندج گفت: این پروژه از جمله طرح‌های بخش گردشگری است که علاوه بر هدف گردشگری، برای رفع ترافیک هم پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

tourism

کیوان میرزایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، با اشاره به پیشرفت 90 درصدی این پروژه افزود: این جاده از گردنه چم‌سو شروع می‌شود و تا پالنگان به طول 48 کیلومتر ادامه می‌یابد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه بزرگراه میاندوآب کرمانشاه افزود: پروژه مذکور با مشکلاتی از جمله معارضت افراد خواهان خسارت زمین‌های کشاورزی و یا مشکلات تأسیسات دولتی از جمله اداره برق، فیبرنوری وغیره مواجه است.

وی عنوان کرد: این پروژه که جزو پروژه‌های ملی است با پیشرفت فیزیکی 82.4 درصد در حال احداث است.

مسوول امور اجرایی اداره راه و ترابری شهرستان کامیاران، اعلام کرد: تاکنون برای احداث این پروژه، 930 میلیون ریال از کل اعتبارات آن هزینه شده و در حال حاضر قطعه 9 آن به پایان رسیده است.

میرزایی عنوان کرد: با وجود کمبود اعتبارات و مشکلات متعدد، خوشبختانه راه و شهرسازی کامیاران موفق شده است با تلاش خستگی ناپذیر پرسنل خود 33 کیلومتر راه روستایی را آسفالت کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 13 کیلومتر دیگر هم در حال حاضر آماده آسفالت است، که مبلغی بالغ بر15میلیارد ریال برای این 13 کیلومتر تاکنون هزینه شده است.