agency

معاون گردشگری کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران از 24 تا 26 بهمن‌ماه، در نمایشگاه گردشگری «BIT» میلان در ایتالیا، حضور خواهد داشت.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، منوچهر جهانیان اظهار کرد: تلاش برای حضور شایسته‌ی بخش خصوصی صنعت گردشگری ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی به‌منظور توسعه و معرفی هرچه بیشتر این صنعت، در رأس امور اجرایی سازمان است.

وی با مثبت ارزیابی کردن معرفی توانمندی‌های کشور در نمایشگاه پیشین، یادآوری کرد: 11 تا 15 بهمن‌ماه، چهار دفتر خدمات مسافرتی کشور توانستند با حضوری شایسته در نمایشگاه فیتور اسپانیا در غرفه‌ای به متراژ بیش از 100 مترمربع توانمندی‌های کشور را به معرض نمایش بگذارند و در راستای جذب گردشگر از بازارهای هدف اقدام کنند.

جهانیان با اشاره به برنامه‌ی تقویم حضور ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی، بیان کرد: در ماه جاری، پس از پشت سر گذاشتن نمایشگاه میلان از 24 تا 26 بهمن‌ماه، نمایشگاه ITB برلین را پیش رو خواهیم داشت که از 16 تا 18 اسفندماه میزبان توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

معاون گردشگری کشور همچنین با اشاره به سایر نمایشگاه‌های پیش رو، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از 29 اسفندماه تا 2 فروردین‌ماه در نمایشگاه گردشگری کشورهای اسلامی عضو کنفرانس اسلامی (OIC) حضور خواهد یافت. در همین راستا، از 30 اسفندماه تا 3 فروردین مهمان نمایشگاه «میت» روسیه خواهیم بود.

او افزود: حضور شایسته‌ی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌ی بین‌الملل می‌تواند در خنثی کردن سیاه‌نمایی‌ها از سوی رسانه‌های بیگانه و معرفی شایسته‌ی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بی‌شمار کشور موثر باشد.