علیرضا ارجمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر اظهار کرد: موزه مردم‌شناسی از جمله پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این موزه در خانه تاریخی زند واقع شده که با اعتباری بالغ بر هزار و 500 میلیون ریال احداث شده است و در این موزه به مباحثی در زمینه سبک زندگی در این موزه پرداخته می‌شود.

qomمدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به اینکه پروژه‌های دیگر تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: مجتمع گردشگری «آرتا» واقع در بوستان هاشمی از دیگر پروژه‌های تکمیل شده اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوده که با هزینه‌ای بالغ بر 5.2 میلیارد تومان احداث شده است.

وی تصریح کرد: این مجتمع دارای 700 نفر ظرفیت پذیرایی بوده و با دارا بودن بخش‌هایی نظیر سالن «رستوران»، «فست‌فود» و «کافی‌شاپ»، ظرفیت اشتغال 57 نفر را فراهم کرده است.

ارجمندی یادآور شد: هتل آپارتمان زمزم با 54 تخت واقع در خیابان اراک از دیگر پروژه‌هایی است که در ایام دهه فجر با سرمایه‌گذاری 13 هزار میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: هتل اطلس واقع در خیابان اراک با سرمایه‌گذاری 19 هزار میلیون ریال احداث شده و در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در پایان متذکر شد: میهمان‌پذیر زرین از دیگر پروژه‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده که با سرمایه‌گذاری 7 هزار میلیون ریال احداث شده و در دهه فجر افتتاح می‌شود.