africaدر راستای تلاش‌های جدید دولت آفریقای‌جنوبی برای جذب گردشگران هندی، این کشور سازمان ویژه‌ای برای جذب گردشگر از دومین کشور پرجمعیت جهان تاسیس می‌کند.

به گزارش توریست ها، مسئولان صنعت گردشگری آفریقای جنوبی که کشورشان در سال‌های اخیر و به‌ویژه پس از برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال 2010 از رشد چشمگیر گردشگر برخوردار شده‌اند قصد دارند سازمان ویژه‌ای برای جذب گردشگران هندی تاسیس کنند.

به گزارش افریکا دیلی، آفریقای‌جنوبی در سال 2012 میزبان 79 هزار گردشگر هندی بود که از رشد 18 درصدی نسبت به زمان مشابه در سال 2011 حکایت دارد. در این راستا در آینده نزدیک وزارت گردشگری آفریقای‌جنوبی اقدام به راه‌اندازی سازمان ویژه‌ای برای جذب گردشگران هندی در این وزارتخانه خواهد کرد که در قالب آن در سال‌های آتی این کشور شاهد رشد چشمگیر ورود گردشگر از دومین کشور پرجمعیت جهان باشد.

بر این اساس، دفاتر گردشگری ویژه معرفی جاذبه‌های گردشگری آفریقای‌ جنوبی در شهرهای مختلف هند از جمله دهلی‌نو تاسیس شده، تعداد پروازهای خطوط هوایی بین دو کشور افزایش یافته و قراردادهایی با تورگردانان هندی برای برگزاری تورهای بازدید از آفریقای‌جنوبی منعقد خواهد شد.