هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی در حاشیه خیابان امام رضا(ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. ساختمان هتل مجلل درویشی از بدو شروع با طرح وپلان هتلی ساخته شده و با بیست و دو طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد. این هتل بالاترین استانداردهای کیفی سازه و ساختمان را داراست، به نحوی که عنوان بنای برگزیده را در جشنواره بنای برتر و در سه بخش سازه، معماری و شهرسازی از آن خود کرده است.

توجه به آسایش و آرامش میهمانان، سهولت در دسترسی به امکانات مورد نیاز آنها، تنوع در انتخاب خدمات و فضاهای اقامتی در هتل لوکس، مدرن و مجلل درویشی مشهد برای داشتن اقامتی بیادماندنی مد نظر قرار گرفته شده و محور تصمیم گیری های بیشماری در این هتل بوده و خواهد بود.

مجموعه آبی و اسپا

مجموعه آبی هتل درویشی اولین مجموعه آبی با ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژدر مشهد مقدس می باشد که با بکار گیری برترین تکنولوژی ها و اساتید فن به ارائه خدماتی ایده آل به میهمانان این مجموعه خواهد پرداخت.ارائه خدماتی همچون سونای خشک ،سونای بخار ،جکوزی ،حمام ترکی ،سالن بدنسازی ،دوش های اختصاصی ماساژ،ارائه خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضایی شیک و مدرن سلامتی و شادابی شما و پوستتان را به ارمغان خواهد آورد.

مجموعه آبی و اسپا

مرکز خرید و بازار سوغات

وجود فضای تجاری با معماری تاریخی و ساختار سنتی بازار 200 سال پیش شهر مشهد با هدف جذب برترین برندهای روز دنیا و بهترین سوغاتهای سراسر شهر مشهد با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائرین و مسافران شهر مشهد از نقاط قوت این مجموعه می باشد.برنامه ریزی های انجام شده در خصوص این بازار چشم اندازه خوبی را برای این فضای تجاری پیش رو خواهد نهاد. معماری منحصر به فرد این مجموعه و کیفت مطلوب اجناس ارائه شده و بستر تبلیغاتی عظیم در آینده ای نزدیک این بازار را در زمره بازارهای شناخته شده مشهد برای اکثریت مردم قرار خواهد داد.

مرکز خرید و بازار سوغات

تالار و سالن چند منظوره

سالن چند منظوره واقع در بالاترین طبقه برج با طراحی مجلل و مدرن و دید گسترده بر پهنه شهر مشهد با امکانات به روز و پیشرفته صوت و تصویر و IT و امکان برگزاری همایش ها و اجتماعات به همراه سالن های پشتیبانی متعدد،از ویژگی های قابل توجه این مجموعه می باشد.

سالن همایش هتل مجلل درویشی مجهز به سالن کنفرانس مجازی بوده و از دیگر امکانات این مجموعه وجود اتاق های مجزا از هتل جهت میهمانان غیرمقیم و کنفرانس های بین المللی می باشد.

جهت رزرو سالن مذکور پرسنل واحد تشریفات هتل مجلل درویشی آمادگی خود را جهت خدمت رسانی به شما عزیزان اعلام میدارند 0 (در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 21)

تالار و سالن چند منظوره

رستوران مراکشی

در دنج ترین قسمت هتل میتوانید با حضور در رستوران مراکشی از طعم منحصر به فرد غذاهای عربی لذتی را تجربه کنید که در سفرهای داخلی خود با چنین فضای دلچسب و بی نظیری کمتر مواجه شده اید. این رستوران با انواع غذاها و پیش غذاهای عربی لذت حضور در هتل مجلل درویشی را دوچندان کرده است. بازاری سنتی با معماری دوره صفویه در کنار رستوران مراکشی شما را به گردش در زمان دعوت می کند.

روف گاردن

وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن با طراحی زیبا از ویژگیهای منحصر به فرد این مجموعه است این فضا با هدف بهره گیری میهمانان با توجه به دوری مصافت مناطق یلاقی آماده گشته و با ارائه خدمات منحصر به آن احساس طراوت و زندگی را به شما هدیه خواهد کرد.وجود یک فست فود ایتالیایی در این فضا امکان استفاده از غذاهای لذیذ ایتالیایی را فراهم خواهد آورد.

رستوران آتریوم

غذاهای آسیایی سالن های متنوع و سرآشپزهای ماهر با دست پخت ماهرانه خود شما را شگفت زده خواهند کرد. طراحی سالن های متعدد در فضاهای مختلف هتل خاطراتی زیبا در آلبوم ذهنتان خواهد نشاند.

نمایی از اتاق های هتل

هتل مجلل درویشی عکس هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی هتل مجلل درویشی