هتل قصر طلایی

هتل بین المللی مجلل قصر طلایی، دومین هتل از گروه هتلهای بین المللی قصر می باشد و در حال حاضر بزرگترین هتل ایران واولین هتل آترویوم، بزرگترین و مرتفع ترین و ساختمان شهر مقدس مشهد می باشد که توسط بنیان گذار گروه هتلهای بین المللی قصر و پدر صنعت هتلداری ایران، “مرحوم محمود سزاوار” و فرزند ایشان ” امیر سزاوار ” در سال 1387 پایه گذاری، طراحی و عملیات اجرایی آن شروع گردید. هتل بین المللی مجلل قصر طلایی با بهره گیری از هنر معماری منحصربه فرد و توانایی و طراحی چشمگیر مرحوم سزاوار و امیرسزاوار و با استفاده از تجربه بسیار ایشان در امر هتلداری در سطح بین المللی و بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی شده و اجرا شده و سرانجام با توکل به خداوند منان در روز عید سعید فطر در تاریخ 19/06/1389 افتتاح گردید.

با توجه به اینکه یکی از فاکتورهای اصلی برای سفر، اقامت در مکانی است که اصلی ترین شاخصه آن تامین آسایش افراد در طول سفر می باشد ، هتل بین المللی پنج ستاره مجلل قصر طلایی با احترام به حقوق مهمانان ، آسایش و امکانات را برای عزیزان به ارمغان آورده و با توجه به اصالت کهن ایران اسلامی در امر مهمان نوازی ، توانسته است به خوبی در رسیدن به این مهم گام برداشته و رضایت خاطر عزیزان را در طول مدت اقامت شان در شهر مقدس مشهد جلب نماید.

این هتل به جهت داشتن فضای مطلوب، کیفیت برتر و رعایت استانداردهای بین المللی روز دنیا در قسمت های مختلف، عنوان تنها و برترین هتل در ایران عزیزمان را به خود اختصاص داده است. هتل بین المللی مجلل قصر طلایی با مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع و بیست طبقه که دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات می باشد، احداث گردیده و از بهترین سازه های معماری برخوردار می باشد. در طبقات مختف هتل، تنوع بسیاری در سیستم اتاق ها وجود داشته و همین امر انتخاب را برای مسافران آسان می نماید. اتاق های سینگل، دبل، سوئیت، کانکت، پرنسس روم، آپارتمان رویال و پرزیدنت در مدت اقامت عزیزان، خاطره ای وصف نشدنی را خلق می نماید و تصویر دل نواز حرم شمس الشموس حضرت رضا (ع) از پنجره های هتل از دید هیچ بیننده ای پوشیده نیست.

بخش هایی از قبیل بانک، صرافی، واحدهای تجاری، تشریفات، آژانس مسافرتی  سالن همایش و سمینار، سالن آمفی تئاتر، بیزینس سنتر، مجموعه های ورزشی، استخر و سونا، انفورماتیک، سالن زیبایی و تعداد 5 رستوران و کافی شاپ با تنوع بسیار و معماری چشم نواز آماده ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت به مهمانان می باشند. وجود سالن های سمینار همایش و آمفی تئاتر با پیشرفته ترین سیستم صوتی و تصویری در این هتل، بهترین انتخاب تجار و بازرگانان محترم جهت برگزاری مراسم و همایش های مجلل خواهد بود.

محیط آرام و فضایی دلپذیر در این قصر زیبا ، مصداق کتمان نشدنی این هتل بوده که برای مهمانان، زائرین بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ، تجار و … خاطره ای فراموش نشدنی و ماندگار بر جای خواهد گذاشت.

شرکت هتل بين المللی قصر طلایی درسال 1386 توسط بنيانگذار گروه هتلهای بين المللی قصر مرحوم محمود سزاوار به ثبت رسيد. موضوع شرکت عبارتست از ساخت و تاسيس و نگهداری هتل و هتلداری و اداره امور آن و اقدام به هر نوع فعاليت بازرگانی که به طور مستقيم يا غير مستقيم به موضوع شرکت مربوط باشد.

مشخصات پروژه هتل:

مساحت کل عرصه پنج هزار مترمربع می باشد.

مساحت و مشخصات بنا – ساختمانی 20 طبقه به مساحت کل 70000متر مربع در دو فاز مي باشد.

فضاهای اقامتی:

در اين بخش مجموعا 610 واحد که شامل 40 اتاق سینگل ، 170 اتاق دبل رویال ، 180 اتاق کانکت ، 100 سوئیت  ، 60 آپارتمان رویال و 40 پرزیدنت روم  ولوکس و 20 پرنسس روم  پيش بيني شده است.

اتاقها با امکان استقرار يک يا دو تخت اضافی برای نفر اضافه پيش بيني شده است. اين موضوع بر اساس نياز مسافرين هميشگي مشهد که عموما خانوادگی سفر مي نمايند می باشد.

آپارتمانها در قالب آپارتمان رویال و لوکس طراحی و تجهيز شده است. در آپارتمانهای لوکس و رويال امکان اقامت برای  4 نفر و در آپارتمان های رويال امکانات رفاهی و فضای بيشتری در نظر گرفته شده است و در این واحدها امکانات کامل یک واحد اقامتی (مسکونی) پیش بینی شده است.

سوئیت ها با امکانات خواب برای 4 نفر در امکان استقرار دو تخت اضافی طراحی شده است.

فضاهای پذیرایی، اغذيه و اشربه:

در بخش پذيرايي، اغذيه و اشربه با ايجاد فضاهای مناسب تنوع بسيار خوبی در خدمات پيش بينی و به طور اجمالی قسمتهای زير طراحی شده است .

  • رستوران بين الملل  قصرطلائی
  • رستوران ترنم
  • رستوران سنتی گلستان
  • رستوران دریائی زوشا
  • رستوران تابستانی بارگاه
  • کافی شاپ
  • روم سرویس

فضاهای ورزشی و تفريحی:

اين بخش شامل فضاهايی ورزشی و تفریحی میباشد از جمله سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن سازی، سالن محل تفريح و بازی کودکان و بازيهای رايانه ای است. در طراحی اين هتل فضايی پيش بينی شده است که مسافرين می توانند فرزند خردسال خود را به اين محل سپرده و به زيارت و يا خريد بروند. در اين قسمت با استفاده از مربيان توانمند اوقات فراغت اين خردسالان با آموزش و بازيهای آموزنده غنی خواهد شد. (دنيای کودکان)

فضاهای خدماتی:

در اين قسمت فضاهايی از قبيل سالن جشنها، مرکز برگزاری همايشها و جلسات پيش بينی شده است وجود چنين فضاهايی باعث ايجاد تنوع در خدمات گردیده است  همچنین هتل بین المللی قصر اولین هتل کشور میباشد که مجهز به سیستم ویدئو کنفرانس کشوری متصل گردیده است.

مرکز خدمات اداری به میهمانان:

در اين بخش خدمات مورد نياز میهمانان در زمینه امور اداری و دفتری از قبيل تايپ، فتوکپی، فاکس، تلفن، اتصال به شبکه جهانی اينترنت و .. پيش بينی شده و در بالاترين سطح ارائه شده است. در شرايط ويژه و در صورت در خواست میهمان قابليت ارائه خدمات کامل در حد يک دفتر کار اختصاصی پيش بينی و ارائه می گردد. در اين قسمت خدماتی از قبيل شماره تلفن اختصاصی ، منشی اختصاصی ، رايانه اختصاصی و … را مي توانيم در اختيار میهمان خود قرار دهيم . قابل ذکر است که ارائه اين خدمات صرفا در جهت بالا بردن خدمات در هتل و رضایت میهمان ایجاد شده است .

فروشگاهها:

در اين بخش فروشگاههايی که ارتباط بيشتری با نياز مسافرين داشته باشند پيش بينی و طراحی شده است. به منظور دسترسی آسان در فضاهای عمومی مانند لابی اين فروشگاه ها فعال می باشند .غرفه هایی از قبیل  فروشگاه فرش دستی ، محصولات چرم ، فروشگاه عطر و ادکلن ، صنايع دستی ، سوغات خراسان، جواهر و … از جمله آنها می باشد.

ساير خدمات:

خدمات متنوعی در هتل به مشتريان ارائه می گردد که نياز مسافرين را برطرف نموده و رضايت آنها را به همراه داشته باشد. از قبيل (آژانس مسافرتی، باجه بانک، صرافی، اتاق ماساژ، بیلیارد، سالن آمفی تائتر، کنفرانس، میتینگ روم، تاکسی سرويس، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، خدمات لاندری، خدمات واکس، کتابخانه، خدمات پزشک عمومی و  …

مرکز آموزش:

مرکز آموزش گروه هتل های بين المللی قصر علاوه بر آموزش پرسنل ورودی خود به طورمستمر برنامه های مدونی برای بازآموزی آنها دارد اين مرکز علاوه بر آموزش پرسنل خود، پرسنل ساير هتل ها و تاسيسات گردشگری را نيز آموزش می دهند. در اين رابطه مجوزهای لازم تحت شماره 852/34-403 مورخ85/01/30 از سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری اخذ گرديده است.

فضاهای اداری و پشتيبانی هتل:

خدمات پيش بينی شده برای ارائه به مسافرين ، نيازمند به وجود آوردن شرايط و تمهيدات لازم می باشد که اين مهم از طريق بکارگيری نيروهای کارآمد و فراهم آوری امکانات و ملزومات ميسر گرديده است. بخش اداری و پشتيبانی هتل وظيفه فراهم آوردن و ايجاد هماهنگی های لازم برای ارائه خدمات در بالاترين سطح کيفيت را به عهده دارند.

فضاهای عمومی:

اين فضاها شامل لابي، رستورانها، سالن صبحانه خوری، فروشگاه ها، کافی نت، سالن انتظار، پذيرش، پارکنیگ، خدمات ورزشی و غيره که در قسمتهای قبلي توضيح داده شد، همگی منشاء ارائه خدمات در بالاترين سطح کيفيت به مشتريان دارد .

پارکینگ:

پارکينگ سرپوشيده با ظرفيت بالغ بر 200 دستگاه اتومبيل طراحی شده است.

عکس اتاق هتل قصر طلایی عکس اتاق هتل قصر طلایی

عکس هتل قصر طلایی عکس هتل قصر طلایی هتل قصر طلایی عکس اتاق هتل قصر طلایی